alltidvackrast

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av lina - 20 oktober 2010 20:09

Bombar ihjäl med inlägg   

Skit-tråkig-jag-vet


Men iaf så har jag gjort 3 nya kategorier

Dem heter:


1.Fotboll


2.Fernando Torres


3.Friends


Nu ska jag INTE blogga mera jag LOVAR.. alltså för idag   




Killar är som ciggaretter.


Tänd.

Rök.

Fimpa.   

Av lina - 20 oktober 2010 19:54

Hej.. igen.


Dendära Carro ville att jag skulle länka henne.

Att hon alltid får sin villja igenom :)


Ps. Gifte mig med Torres idag <3.Han ville bara

ha en Caroline och det blev mig.Brottning imorgon

i skolan CARRO?... Då får brottar-klenisen #stor-stryk haha#


Kika in på : www.carrros-blogg.bloggplatsen.se


WROOOONG?



Pusshej-älskardig-


Bye

skit sööt :)














Av lina - 20 oktober 2010 19:24

Shoo bre! Har inget att göra justnu så ..

Jag passar på att blogga   !


Villken "bloggsida" tycker ni är bäst? :


Blogg.se

eller

Bloggplatsen.se


Själv har jag ingen aning.


Som ni kanske ser så har

jag ändrat lite på bloggen

wisthh äewh jaeh bäääwwwst!

Jagvet ! Har inget liv   


Tjarråå bäbes :)  

En rätt så gammal bild.Freeeaky picture.. i know ;)


Av lina - 20 oktober 2010 17:53

Hejhej!..


ehm.Vet inte varför jag skaffade en blogg nyss.

Hade bara lust.Hahha jagvet *tråkmåns* , Ursäkta?  


Nåja.. Sluta nojja nu..  


Jag heter Lina och är 11 år ..

Jag har 3 syskon.Och 2 andra

bloggar :www.lliiss.blogg.se

och www.carrrrolines.blogg.se


Jag har 2 vänner som säger att bloggplatsen är mycket bättre:P


Men ajah.. det får vi väll se ? *mohahha*


Ajaa idag var jag med liza och linnea.


www.coolingenliza.bloggplatsen.se

&

www.linneamee.bloggplatsen.se


Såhära ser jag ut :


   ¨

Skit ful, mobba inte <3.


Tog den 3 dagar innan jag åkte till CROATIA.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards