alltidvackrast

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Alltid vackrast (a)

Av lina - 20 oktober 2010 17:53

Hejhej!..


ehm.Vet inte varför jag skaffade en blogg nyss.

Hade bara lust.Hahha jagvet *tråkmåns* , Ursäkta?  


Nåja.. Sluta nojja nu..  


Jag heter Lina och är 11 år ..

Jag har 3 syskon.Och 2 andra

bloggar :www.lliiss.blogg.se

och www.carrrrolines.blogg.se


Jag har 2 vänner som säger att bloggplatsen är mycket bättre:P


Men ajah.. det får vi väll se ? *mohahha*


Ajaa idag var jag med liza och linnea.


www.coolingenliza.bloggplatsen.se

&

www.linneamee.bloggplatsen.se


Såhära ser jag ut :


   ¨

Skit ful, mobba inte <3.


Tog den 3 dagar innan jag åkte till CROATIA.

 
 
carro.n

carro.n

20 oktober 2010 19:52

hihi du glömde min blogg... hihi

http://carros-blogg.bloggplatsen.se

lina

20 oktober 2010 19:54

hahha :).

PS. Gifte mig med Torres för c.a en timma sedan.Varför kom du inte till bröloppet?
Du blev ju facktist bjuden ;)

Hola!!/Torres.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lina - 22 oktober 2010 07:42

Hejhej, sitter och lyssnar på Waka waka som går på MTV justnu :) Hah.Det snöar ute :s. OMG.   Käkade pepparkaka igårxD     Hahha ciao mina snöiga små vänner! Fett skön bild asså XD! .. Aja det är iaf mer snöö en var det är på bilden....

Av lina - 21 oktober 2010 17:49


Tjaa alla bananer!   Ska snart ta bussen till fotbollsträningen. Har typ lite läxa och göra men jag får göra den på bussen.För det är endå så boooring och sitta i en "röd stor buss"   Idag efter skolan så gick jag därimot hem till Carro...

Av lina - 21 oktober 2010 17:49


Tjaa alla bananer!   Ska snart ta bussen till fotbollsträningen. Har typ lite läxa och göra men jag får göra den på bussen.För det är endå så boooring och sitta i en "röd stor buss"   Idag efter skolan så gick jag därimot hem till Carro...

Av lina - 20 oktober 2010 20:09

Bombar ihjäl med inlägg    Skit-tråkig-jag-vet   Men iaf så har jag gjort 3 nya kategorier Dem heter:   1.Fotboll   2.Fernando Torres   3.Friends.   Nu ska jag INTE blogga mera jag LOVAR.. alltså för idag          Kill...

Av lina - 20 oktober 2010 19:54

Hej.. igen. Dendära Carro ville att jag skulle länka henne. Att hon alltid får sin villja igenom :) Ps. Gifte mig med Torres idag <3.Han ville bara ha en Caroline och det blev mig.Brottning imorgon i skolan CARRO?... Då får brottar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards